آخرین اخبار
آخرین اطلاعیه ها
اطلاعیه

آگهی دعوت مجمع عمومی عادي انجمن صنفي كارگري دريانوردان تجاري ايران(نوبت دوم)

28 تیر، 1400

آگهی دعوت مجمع عمومی عادي
انجمن صنفي كارگري دريانوردان تجاري ايران(نوبت دوم)
با سلام،

احتراماً به آگاهی می رساند، نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالانه انجمن روز شنبه مورخ 1400/05/23 در ساعت 16:00 به صورت الکترونیک (مجازی) تشکیل می گردد.

دستور کار مجمع عمومی عادی:

1-      استماع گزارش هیات مدیره و بازرسی 

2-      استماع گزارش خزانه دار و تصویب تراز مالی منتهی به پایان سال مالی 98 و 99

3-      تغییر میزان حق عضویت اعضا 

4-      تعیین تکلیف عضویت اعضای تعلیقی مطابق مقررات اساسنامه

5-      انتخاب هیات مدیره ( پنج عضو اصلی و دو عضو علی البدل) و بازرسان (دو عضو اصلی و یک عضو علی البدل) 

لازم به ذکر است: آدرس الکترونیک جهت برگزاری مجمع از طریق کانال های رسمی به اطلاع شما خواهد رسید. همچنین نام کاربری و رمز عبور برای ورود به جلسه برای اعضا ارسال خواهد گردید.

طبق تبصره 2 ماده 33 اساسنامه انجمن کاندیداهای هیات مدیره و بازرسی باید درخواست کتبی خود را تا دو هفته قبل از برگزاری مجمع به اطلاع دبیرخانه برسانند و از رسیدن درخواست به دبیرخانه اطمینان حاصل نمایند.( فرم درخواست کاندیداتوری در سایت، قسمت فرم های انجمن موجود می باشد)

اشخاصی که امکان حضور در مجمع را ندارند و تمایل به اعطاء وکالت دارند می بایست وکالت نامه خود را تا یک هفته قبل از برگزاری مجمع به اطلاع دبیرخانه برسانند و از رسیدن درخواست به دبیرخانه اطمینان حاصل نمایند.(فرم وکالت نامه در سایت، قسمت فرم های انجمن موجود می باشد)

اشخاصی که تمایل به عضویت در هیات رئیسه مجمع را برای برگزاری آن طبق دستورالعمل های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی دارند، باید درخواست کتبی خود را تا یک هفته قبل از برگزاری مجمع به اطلاع دبیرخانه برسانند و از رسیدن درخواست به دبیرخانه اطمینان حاصل نمایند.

شایان ذکر است آخرین تاریخ دریافت فرم کاندیداتوری ،  حداکثر تا تاریخ 1400/05/09 و فرم وکالت نامه حداکثر تا تاریخ 1400/05/16 ( جهت تطبیق امضا و بررسی اصالت وکالت نامه)، می باشد. لذا خواهشمند است فرم های تکمیل شده را به آدرس ایمیل office@imm-syndicate.com و یا شماره واتساپ 09038429673 و یا شماره فکس 02188731603 حداکثر تا تاریخ های مذکور ارسال نمایید.

در صورت هرگونه سوال، اعضای محترم می توانند با دبیرخانه انجمن به شماره:  02188523362 تماس حاصل نمایند.


دبیرخانه انجمن صنفی کارگری دریانوردان تجاری ایران

کلیدواژه ها :
انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران
تعداد بازدید :
1526
You must be login to post comment